Onze boekhouders staan voor je klaar! Neem contact op
085 7600 918 Locatie

Bedec

Diensten

Vragen?

Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvend advies

info@bedec.nl
De Boekhouding

Als ondernemer ben je wettelijk verplicht een goede administratie bij te houden en te bewaren. Een goede administratie is afgestemd op de aard van jouw bedrijf en geeft inzicht in de financiële positie.

Wij nemen jouw boekhouding volledig uit handen, zodat jij je handen vrij hebt om te ondernemen. Wij richten de administratie in dat aansluit op de kern van jouw bedrijfsvoering. De administrateurs van Bedec vormen samen en sterk team om jouw administratie op dagelijkse basis te verwerken.

Wat doen wij?
  • Financiële administratie bijhouden
  • Voorbereiden en indienen van belastingaangiftes
  • Opstellen van jaarrekeningen en financiële rapportages
  • Toezicht op wet- en regelgeving
  • Proactief financieel advies
  • En meer!

Ondernemers geholpen

Positieve reviews
ZZP

€80

Maandelijks vanaf

Contact
  • Online boekhouden
  • Advisering
  • Aangifte BTW
Holding B.V.

€99

Per maand

Contact
  • Online boekhouden
  • Vennootschapsbelasting
  • Aangifte BTW
Payroll

Jouw medewerkers zijn één van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming. Maar wel één waarbij véél komt kijken. Heb je personeel in dienst? Dan ben je verplicht een goede salarisadministratie bij te houden of uit te besteden. Bij het doen van de salarisadministratie komt heel veel kijken.

Payroll is meer dan een loonstrook

Bij de salarisadministratie komt veel meer bij kijken. Wij volgen de ontwikkelingen op het gebied van arbeidsrecht, sociale verzekeringen, loonbelastingen en CAO’s op de voet. Besteedt je de salarisadministratie aan ons uit? Dan mag je rekenen dat die voldoet aan de wettelijke eisen en optimaal op jouw situatie is toegesneden.

Onze taken?

Wij verzorgen de complete personeels- en salarisadministratie voor jouw onderneming. Onze werkzaamheden bestaan uit:

  • Het opstellen en beoordelen van diverse arbeidsovereenkomsten
  • Het maken van loonstroken
  • Het indienen van de aangiften loonheffingen en pensioenen
  • Het verschaffen van jaaropgaven voor jouw personeel
  • Het adviseren over ontslagprocedures
Wat is salarisadministratie?

Salarisadministratie of loonadministratie betekent het administreren van de werknemerskosten binnen een onderneming en het uitbetalen van de lonen aan het personeel. Ook is het registreren van werknemersvoordelen, zoals pensioen of winstdeling en de loonheffingen doorgeven aan de belastingdienst van belang.

De salarisadministratie is essentieel in iedere organisatie waar mensen in dienst zijn. Om deze administratie goed te kunnen voeren, moet je eerst nagaan welke gegevens nodig zijn. De werkzaamheden van de salarisadministratie voor een onderneming bestaan uit:

  • Personeelsgegevens bijhouden
  • Gemaakte uren en declaraties registreren
  • Berekenen van salarissen in bruto / nettoloon
  • Loonheffingen aftrekken en doorgeven aan de Belastingdienst
  • Bijhouden van extra uitbetalingen
  • Werknemersvoordelen opnemen
  • Opmaken van jaaropgaven voor medewerkers
  • De loonkosten in de boekhouding verwerken
  • De uitbetaling van de lonen
Besteed je salarisadministratie uit aan ons – wij regelen alles voor je!

Jarenlang ervaring: Door de jaren heen hebben wij onze processen optimaal geautomatiseerd. Hierdoor kunnen wij onze klanten zo efficiënt mogelijk ondersteunen.

Deskundig advies: Wij hebben de kennis in huis en ervaring als ondernemer om het beste advies te geven. Het resultaat van onze klant staat daarbij centraal.

Ambities: Als administratiekantoor hebben wij ook de ambitie om steeds verder te groeien. Ons doel is om toonaangevend te worden in Nederland binnen het MKB.

Multicultureel: Wij zijn gevestigd in Rotterdam, een wereldstad en multicultureel. Wij maken geen onderscheid in de omvang van ondernemers. Onze werkwijze is open-minded en hebben een hands-on mentaliteit.

Wij geven je graag advies!
Facturatie

Met ons systeem maak je zelf snel en eenvoudig professionele facturen. Met behulp van het systeem wordt alles automatisch verwerkt. Zo bespaar je tijd, verminder je fouten en heb je altijd overzicht over je inkomsten.

Herinneringen verstuurt na de vervaldatum
Betalingen koppelt aan je boekhouding, zonder dubbele invoer
Real-time inzicht geeft in openstaande posten

Je hoeft geen uren meer te verspillen aan handmatig facturen maken of betalingen opvolgen. Met onze geïntegreerde facturatiemodule regel je alles snel, nauwkeurig en professioneel, rechtstreeks vanuit je boekhoudsoftware.
Ideaal voor: ZZP’ers, MKB-bedrijven, freelancers, en iedereen die tijd wil besparen.

Jaarrekening

De jaarrekening geeft de financiële waarde van jouw onderneming weer. Je krijgt inzicht in jouw onderneming, waaronder de financiële ontwikkeling, kredietwaardigheid en financiële positie. Hiermee is de jaarrekening een belangrijke bron om risico’s in te schatten en om beslissingen te onderbouwen.

In de jaarrekening worden relevante financiële analyses en meerjarenoverzichten opgenomen. De presentatie in het jaarrapport sluit naadloos aan op de bijzonderheden van jouw onderneming.

Heb je een bv, dan ben je jaarlijks verplicht jouw jaarrekening te laten opstellen en deze te deponeren bij de Kamer van Koophandel. Eenmanszaken en V.o.f.’s hebben daarentegen deze verplichting niet. Wél is de jaarrekening nodig voor financierings- en hypotheekaanvragen.

10+

Jaren expertise

30%

Kosten besparing
Fiscale aangifte

Iedere ondernemer is naar de Belastingdienst verplicht de diverse belastingaangiften correct en op tijd in te dienen. Het is verstandig dit door een specialist te laten doen. Uiteindelijk kun je hier niet omheen. De gehele boekhouding is ter voorbereiding van de belastingaangiften.

Jouw administratie vormt hierbij de fundering voor een correcte uitkomst. Onze specialisten verzorgen jouw administratie op dagbasis en periodiek de fiscale aangiften. We zorgen ervoor dat je géén fiscale voordelen misloopt. Doordat wij de gehele boekhouding verzorgen, weten wij tussentijds wat de belastingdruk is met jouw bedrijfsresultaten.

400+

Ondernemers geholpen

10.000+

Fiscale aangiften
MKB

Als financiële partner zijn wij vaak voor de cliënt het eerste aanspreekpunt bij complexe zaken zoals opstart, samenwerking, keuze ondernemingsvorm, overname en verkoop. Deze zaken hebben fiscale, juridische en financiële consequenties.

Verder begeleiden en adviseren onze adviseurs bij de aanvraag benodigde (exploitatie)vergunningen, opstellen ondernemingsplan, financierings- en hypotheekaanvragen, belastingcontroles, bezwaar- en beroepsprocedures. Wij begeleiden en adviseren onze cliënten bij deze trajecten van A tot en met Z.

400+

Ondernemers geholpen

10+

Jaren expertise